PONNISTUS UUTEEN SYYSLUKUKAUTEEN HELSINGIN KALLIOSALISSA 13.-14.8.2022

SOFS järjestää lukuvuoden alkuun tapahtumaviikonlopun Helsingissä uudessa Kalliosalissa. Kaksipäiväisen koulutustapahtuman pääpaino on yhteissoitossa rööriorkesterin merkeissä. Orkesteria johtaa Saku Mattila. Rööriorkesteriin ovat tervetulleita kaikenikäiset ja -tasoiset oboistit ja fagotistit. Ison rööriorkesterin lisäksi edistyneemmistä soittajista kootaan rööriensemble.

Tapahtumaviikonlopun yhteydessä järjestetään myös oboen ja fagotin mestarikurssit soitoissaan pidemmille oleville nuorille. Opettajina ovat Nürnbergin musiikkikorkeakoulun oboemusiikin professori Clara Dent-Bogányin ja Hannoverin Musiikkikorkeakoulun fagottimusiikin professori Bence Bogányi.

Tapahtuma järjestetään Suomen kulttuurirahaston tuella ja se on seuran jäsenille maksuton. Lisäksi pitkänmatkalaisten on mahdollista saada SOFS:lta avustusta matka- ja majoituskuluihin.

Ilmoittautuminen ma 20.6.2022 mennessä tällä LOMAKKEELLA.

Tapahtuman alustava aikataulu
(muutokset mahdollisia)

PE 12.8. Rööriensemblen harjoitus

LA 13.8.
10-11.30 Rööriorkesterin harjoitus
11.30-12.15 Rööriensemblen harjoitus / muilla yhteisöllistä ohjelmaa muissa tiloissa / rööritohtori tavattavissa
Lounastauko
13-14 Rööriorkesterin harjoitus
14.15-15 Esiintymisvalmennusluento, Taideyliopiston esiintymis- ja oppimisvalmennuksen lehtori Päivi Arjas
16-20 Clara Dent-Bogányin ja Bence Bogányin mestarikurssit. Oboen kurssi Kalliosalissa, fagotin kurssi Keski-Helsingin musiikkiopistolla.

SU 14.8.
10-10.45 Rööriorkesterin harjoitus