Suomen oboe- ja fagottiseura järjestää yhdessä Länsi-Helsingin musiikkiopiston kanssa barokkiviikonlopun oboisteille ja fagotisteille. Kaksipäiväinen tapahtuma pidetään Länsi-Helsingin musiikkiopistolla 18.-19.3. ja se päättyy konserttiin Munkkivuoren kirkossa su 19.3. iltapäivällä.

Tapahtuma on tarkoitettu soitossaan pidemmällä oleville oppilaille ja seuran jäsenille sekä ammattiopiskelijoille. Viikonloppu sisältää yhteissoittoa isolla rööriorkesterilla ja pienemmillä yhtyeillä, perehtymistä barokkimusiikkiin ja sen esityskäytäntöihin, barokkisoittimiin tutustumista sekä tapahtuman päättävän konsertin. Viikonlopun kouluttajina toimivat Länsi-Helsingin musiikkiopiston opettajat. Mukana myös barokkioboisti Piia Maunula. Rööriorkesteria liidaa Jaakko Luoma.

Tapahtuma on Länsi-Helsingin musiikkiopiston oppilaille ja SOFSn jäsenille maksuton. Ruokailut järjestetään opiston kahviossa omakustanteisesti ja niistä tulee lisätietoa myöhemmin.

Ilmoittautuminen tapahtumaan 5.2. mennessä, tällä lomakkeella.

Paikkoja on rajoitetusti.

Ilmoittautumisen jälkeen vahvistetaan ohjelma, aikataulut ja ryhmät. Mukaan on mahdollista ilmoittautua myös valmiilla omalla barokkiohjelmalla.